Zehnder Charleston 2200 grzejnik modułowy 2000x368 mm, 8-elementowy ZCH2200/8
Opis
Renomowany producent grzejników Zehnder to szwajcarska firma, której historia sięga 1923 roku. Oferta Zehnder to grzejniki pokojowe, łazienkowe, dekoracyjne, wentylacja i zaawansowane systemy chłodzenia i ogrzewania pomieszczeń.
Grzejniki Zehnder Charleston to flagowa seria producenta produkowana w Europie od ponad 80 lat. Mnogość rozwiązania wymiarowych, kolorystycznych pozwala na adaptację grzejników Charleston w niemal każdym wnętrzu. Seria Charleston to stalowe grzejniki modułowe (żeberkowe) o ponadczasowym, eleganckim designie.
Grzejnik żeberkowy Zehnder Charleston 2200 2000x368 mm, 8-elementowy ZCH2200/8
- stalowy grzejnik z rur o średnicy ø 25 mm,
- kolor: biały Traffic White RAL 9016 (bez dopłaty), Technoline lub do wyboru z palety Zehnder,
- Pełna paleta kolorów Zehnder - Zobacz
- malowanie, lakierowanie i gruntowanie w technologii proszkowej,
- ciśnienie robocze: 10 bar,
- temperatura robocza (maksymalna): 120°C,
- w komplecie podstawowy zestaw montażowy SMB,
- podłączenie: do wyboru.
Typy podłączeń grzejnika Zehnder Charleston (do wyboru):
- Złącza standardowe, 2-rurowe z zaworem zewnętrznym,
- Złącza Completto z zintegrowaną wkładką termostatyczną OV M30x1,5,
- Bez dopłaty (złącza standardowe): 1270, 7610, 1670, 7210.
Parametry techniczne grzejnika Zehnder Charleston 2200 2000x368 mm:
- model: 2200,
- 2-kolumnowy,
- ilość elementów (modułów): 8,
- wysokość [mm]: 2000,
- szerokość [mm]: 368,
- głębokość [mm]: 62
- moc grzewcza (EN 442 DT 50K: 75/65/20°C): 1104 W.
Uwaga! Przedmiotem sprzedaży jest w/w grzejnik. Zawory lub inne produkty widoczne na zdjęciach nalezy dokupić osobno.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Dane techniczne
Grzejnik pionowy (typu Vertical) | Tak |
Gładka przednia płyta grzejnika | Nie |
Szerokośc | do 39 cm |
Wysokość | 200-219 cm |
Moc grzewcza (75/65/20) | 1001-1400 W |
Kolor | Do wyboru z palety kolorów |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.