Sanplast PRESTIGE III ścianka prysznicowa walk-in z ruchomym skrzydłem 90x90x198 cm szkło przejrzyste, profile srebrny błyszczący, PR2/PRIII-90-S sbW0, 600073098038401 (600-073-0980-38-401)
Opis
Sanplast to firma z bogatym doświadczeniem na rynku wyposażenia łazienek, która jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła do swojej oferty kabiny prysznicowe. Od tego czasu Sanplast stał się jednym z liderów na polskim rynku wyposażenia łazienek.
Producent w swojej ofercie posiada bogatą ofertę brodzików prysznicowych, kabin prysznicowych oraz wanien.
Sanplast Prestige III to nowoczesna linia kabin prysznicowych - pełna elegancji, funkcjonalna i zaprojektowana z dbałością o najmniejszy szczegół. Szkło hartowane o grubości 6mm pokryte powłoką Glass Protect, magnetyczna uszczelka, mechanizm unoszenia drzwi sprawiają, że seria Sanplast Pretige III sprosta oczekiwania najbardziej wymagających Klientów. W serii Prestige III znajdziemy szeroki wybór kabin prysznicowych - kwadratowe, prostokątne, półokrągłe, czy drzwi wnękowe.
Ścianka prysznicowa walk-in z ruchomym skrzydłem Sanplast PRESTIGE III 90x90x198 cm szkło przejrzyste, profile srebrny błyszczący, PR2/PRIII-90-S sbW0, 600073098038401 (600-073-0980-38-401)
Cechy produktu:
- powłoka Glass Protect (powłoka utrudniająca osadzanie się wody na szkle)
- walk-in uniwersalny- możliwość montażu w wersji lewej lub prawej
- błyszczące wykończenie - srebrny błyszczący
- szkło bezpieczne hartowane transparentne (W0)
- parawan typu Walk-In
- wysokość (A): 198,0 cm
- szerokość elementu stałego (D): 33,5 cm
- zakres regulacji Bmin-max: 87,7-88,7 cm
Uwaga! Przedmiotem sprzedaży jest ww. parawan, bez dodatkowych elementów widocznych na zdjęciu.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Dane techniczne
Szerokość [cm] | 90 |
Wysokość [cm] | inne |
Grubość szkła [mm] | 6 |
Rodzaj szkła | Szkło przeźroczyste |
Kolor Profilu | Srebrny |
Przesuwna | Nie |
Montaż | Uniwersalny |
Powłoka hydrofobowa | Tak |
Dodatkowa ścianka | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.