New Trendy NEW SOLEO BLACK Drzwi wnękowe podwójne uchylne, szkło 6 mm Active Shield, czarne profile, 110x195cm D-0217A
Opis
New Trendy to polski producent, który działa w branży sanitarnej od 2006 roku i stale powiększa swój asortyment. New Trendy specjalizuje się w produkcji kabin prysznicowych, kabin walk-in, ścianek prysznicowych, parawanów i brodzików. W ofercie producenta znajdziemy również takie produkty jak panele prysznicowe, odpływy liniowe, czy meble łazienkowe. Kabiny prysznicowe New Trendy to nieprzeciętny design, wysoka jakość wykonania i dbałość o każdy detal. Drzwi wnękowe New Soleo Black wyposażone zostały w czarne profile będące idealnym kontrastem dla chromowanego i białego wykończenia każdej łazienki. Sklep internetowy Topsanit.pl jest autoryzowanym partnerem firmy New Trendy. |
Drzwi wnękowe New Trendy NEW SOLEO BLACK podwójne uchylne, szkło 6 mm Active Shield, czarne profile, 110x195cm D-0217A
- drzwi podwójne,
- profile: czarne,
- szerokość A: 108,5-111,5 cm (zakres regulacji),
- szerokość wejścia B: 94,5 cm,
- wysokość H: 195 cm,
- szkło: hartowane 6 mm, czyste,
- powłoka ochronna szkła ActiveShield,
- regulacja przyścienna,
- uszczelki magnetyczne,
- funkcja unoszenia drzwi,
- drzwi uchylne do zewnątrz i wewnątrz
- zawias kolumnowy,
- gwarancja: 3 lata,
- produkt polecany dla osób starszych i niepełnosprawnych,
- możliwość montażu bezpośrednio na podłodze z odpływem liniowym.
Do kompletowania z:
- brodzikiem (do zakupienia osobno),
- odpływem liniowym w przypadku montażu kabiny bezpośrednio na podłodze (do zakupienia osobno),
- baterią lub zestawem natryskowym (do zakupienia osobno).
Uwaga! Przedmiotem sprzedaży są w/w drzwi prysznicowe. Pozostałe przedmioty widoczne na zdjęciach należy dokupić osobno.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Dane techniczne
Kolor profili | Czarny |
Szerokość [cm] | 110 |
Typ drzwi | Uchylne |
Strona | Uniwersalne |
Szerokość [cm] | 110 |
Typ drzwi | Uchylne |
Strona | Uniwersalne |
Szprosy | Nie |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.