Koło Nova Pro umywalka wisząca 45 cm z otworem na baterię, z przelewem kolor biały M32145000

Opis
Koło Nova Pro umywalka wisząca 45 cm z otworem na baterię, z przelewem kolor biały M32145000
Cechy produktu - umywalka Koło Nova Pro wisząca 45 cm M32145000, z otworem na baterię, z przelewem kolor biały
- z otworem na baterię,
- z przelewem
- wymiary: 45 x 37 cm
- mocowana na śrubach
- typ: klasyczna
- kształt: półokrągła
- kolor: biały
UWAGA: Zdjęcie przedstawia umywalkę wraz z baterią i syfonem, przedmiotem sprzedaży jest wyłącznie umywalka.
Koło wchodzi w skład międzynarodowej grupy Geberit. Historia Koło zaczyna się w 1962, kiedy z lini produkcyjnej Zakładu Wyrobów Sanitarnych zeszły pierwsze produkty ceramiczne. Nazwa pochodzi od miasta w którym zlokalizowana jest siedziba firmy (Koło) w województwie wielkopolskim. Przełomowe lata w historii tego polskiego producenta to roku 1993, gdy zadebiutowała kolekcja Nova będąca początkiem nowocześnie wyglądających, minimalistycznych i funkcjonalnych łazienek. Rok 2013 to premiera rozwiązania Rimfree - bezrantowa technologia dostępna w miskach wc. Specjalna budowa miski WC tworzonej zgodnie z wytycznymi tej techniki umożliwiła usunięcie wewnętrznego kołnierza miski WC. Dzięki temu nie ma w niej trudno dostępnych przestrzeni, w których mogą gromadzić się groźne dla zdrowia zarazki i bakterie. Sprzątanie takiej miski WC jest natomiast błyskawiczne i niezwykle proste, a sama konstrukcja sprawia, że odtąd toaleta stała się nie tylko funkcjonalna, ale też piękna – zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Rok 2015 to wejście w szeregi międzynarodowej grupy Geberit.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Dane techniczne
Szerokość [cm] | 41-50 |
Krótszy bok [cm] | 36-40 cm |
Umywalka stawiana na blat (nablatowa) | Nie |
Umywalka wpuszczana w blat | Nie |
Umywalka meblowa | Nie |
Umywalka wolnostojąca | Nie |
Umywalka podblatowa | Nie |
Umywalka wisząca (klasyczna) | Tak |
Materiał | Ceramika |
Kolor | Biały |
Otwór na baterię | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.