Ideal Standard Intellimix bateria umywalkowa bezdotykowa z automatycznym dozownikiem mydła i wody, kolor chrom A7488AA
Opis
Ideal Standard Intellimix bateria umywalkowa bezdotykowa z automatycznym dozownikiem mydła i wody, kolor chrom A7488AA
Bateria bezdotykowa z automatycznym dozownikiem mydła i wody Ideal Standard Intellimix A7488AA, kolor chrom - cechy produktu:
- bateria bezdotykowa,
- technologia: Ideal Standard Intellimix
- przepływ: 2l / min,
- montaż: stojąca,
- zasilanie sieciowe przy pomocy dołączonego przewodu,
- zintegrowany zawór elektromagentyczny,
- elastyczne wężyki przyłączeniowe G3/8" PEX
- do instalacji z ciśnieniem powyżej 0,5 bar,
- do wody zmieszanej (bez możliwości mieszania wody zimnej i ciepłej)
- zintegrowany podajnik,
- dozownik mydła w formie piany (pojemność 1,25 l)
- w komplecie dozownik na mydło,
- zintegrowana elektronika i moduł Bluetooth do dwukierunkowej komunikacji (dedykowana aplikacja),
- szybka instalacja (system montażu Easy-Fix),
- automatyczne płukanie wodą i mydłem,
- dezynfekcja termiczna,
- tryb czyszczenia,
- kolor: chrom
Ideal Standard to istniejąca od ponad 100 lat belgijska firma z siedzibą w Zavantem. Swe działania kieruje głównie na rynek europejski oraz Ameryki Łacińskiej. Producent oferuje przede wszystkim rozwiązania łazienkowe, typu armatura, wanny, instalacje sanitarne czy szeroko pojmowana ceramika łazienkowa.
Ideal Standard przy projektowaniu swoich produktów stawia na takie wartości jak design, funkcjonalność i ergonomia, a bogate doświadczenie producenta sprzyja realizacji tych celów. Firma Ideal Standard była wielokrotnie nagradzana za swoje wyjątkowe projekty. Technologia Aquablade, czy FirmaFlow to tylko niektóre z patentów Ideal Standard, które wyznaczały kierunek rozwoju produktowego w branży.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Dane techniczne
Kolor | Chrom |
Montaż | Stojąca |
Typ | Bezdotykowa |
Wyposażenie | Bez korka |
Gwarancja producenta [lat] | 2 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.