do koszyka suma: 0,00 zł

Wiadomość została wysłana!

X

Jak zwrócić towar ?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

 Zwrot zamówienia w kilku krokach!

KROK 1 „SPRAWDŹ”:

Upewnij się, że:

  • nie minęło 14 dni od dnia odbioru przesyłki. Bieg terminu rozpoczyna się z dniem potwierdzenia odbioru przesyłki.
  • osobą kupującą był konsument, a nie firma.

KROK 2 „POINFORMUJ”:

  • Prześlij e-mail z informacją o woli odstąpienia od umowy na adres: sklep@topsanit.pl .
  • Dołącz do wiadomości wypełniony FORMULARZ lub uwzględnij w nim wszystkie informacje z formularza.
  • W tytule wiadomości podaj swój numer zamówienia. 
  • Prosimy o podawanie numeru konta bankowego do zwrotu również w treści maila (nie tylko w formularzu). 

Topsanit.pl nie przyjmuje informacji o zwrotach telefonicznie!

KROK 3 „PAMIĘTAJ!”

  • „Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Odsyłany produkt musi być kompletny.
    Podstawowe błędy to odsyłanie produktów uszkodzonych, bądź wadliwych a to sytuacje, które podlegają innej procedurze i rozpatrywane są innym trybem ( rękojmia, gwarancja ). Szczegóły zostały opisane tutaj: http://www.topsanit.pl/pl/i/Gwarancja-i-Reklamacje/31

  • Odradzamy nadawanie przesyłek z zwrotem jako paczki „bez możliwości sprawdzenia zawartości przy doręczeniu”. Wszystkie przesyłki doręczane do Topsanit.pl są sprawdzane przy odbiorze i w takiej sytuacji, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia – sporządzony zostanie wewnętrzny (Topsanit.pl) dokument odbioru przesyłki z szczegółowym opisem uszkodzenia i dokumentacją zdjęciową.
  • Prosimy - nie pisz po kartonie i nie naklejaj listu przewozowego bezpośrednio na opakowanie produktu.

KROK 4: „ODEŚLIJ”:

  • Po otrzymaniu informacji o woli odstąpienia od umowy poinformujemy Cię, na który magazyn odesłać produkt. 
  • Na zewnętrznej stronie opakowania przesyłki, w widocznym miejscu dołącz informację :
    „ZWROT ZAMÓWIENIE NR......”
  • Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu. 

Pamiętaj!

  • Dobrze opisana przesyłka pozwoli naszym pracownikom szybciej przyporządkować zwracane produkty do Twojego zamówienia, w konsekwencji skrócisz całą procedurę,
  • Zabezpiecz przesyłkę na czas transportu,
  • Ubezpiecz przesyłkę na czas transportu,
  • Koszty dokonania przesyłki zwrotnej ponosi konsument,

KROK 5 „PRZYJĘCIE TOWARU I ZWROT ŚRODKÓW”

Po przyjęciu towaru na magazyn, pracownik skontaktuję się z Tobą i poinformuję Cię o przyjęciu towaru na magazyn. Zwrotu środków na rachunek bankowy podany w wypełnionym formularzu nastąpi w terminie nie przekraczającym 14 dni licząc od dnia przyjęcia przesyłki na magazyn. Standardowo zajmuję to kilka dni. Zwrot uwzględnia również koszt wysyłki towaru.

Każdy ze zwracanych produktów jest sprawdzany w obecności kuriera pod względem jakościowym i ilościowym.
W przypadku stwierdzenia szkody lub niekompletności zostanie sporządzony protokół szkody w obecności kuriera. Dokument zostanie niezwłowcznie do Ciebie przesłany, tak byś miał możliwość uzyskania odszkodowania od firmy spedycyjnej. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl