
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych masz prawo zwrotu produktów bez podania przyczyny*
*Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwrot zamówienia w kilku krokach.
KROK 1 „SPRAWDŹ”:
Upewnij się, że:
- nie minęło 14 dni od dnia odbioru przesyłki.
KROK 2 „POINFORMUJ”:
- Prześlij e-mail z informacją o woli odstąpienia od umowy na adres: sklep@topsanit.pl .
- Dołącz do wiadomości wypełniony FORMULARZ ZWROTU (Pobierz tutaj) lub uwzględnij w mailu wszystkie informacje z formularza.
- W tytule wiadomości podaj swój numer zamówienia.
- Prosimy o podawanie numeru konta bankowego do zwrotu również w treści maila (nie tylko w formularzu).
Topsanit.pl nie przyjmuje informacji o zwrotach telefonicznie!
KROK 3 „PAMIĘTAJ!”
- „Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Odsyłany produkt musi być kompletny.
Podstawowe błędy to odsyłanie produktów uszkodzonych, bądź wadliwych, a to sytuacje, które podlegają innej procedurze i rozpatrywane są innym trybem ( rękojmia, gwarancja ). Szczegóły zostały opisane tutaj: http://www.topsanit.pl/pl/i/Gwarancja-i-Reklamacje/31 - Odradzamy nadawanie przesyłek z zwrotem jako paczki „bez możliwości sprawdzenia zawartości przy doręczeniu”. Wszystkie przesyłki doręczane do Topsanit.pl są sprawdzane przy odbiorze i w takiej sytuacji, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia – sporządzony zostanie wewnętrzny (Topsanit.pl) dokument odbioru przesyłki z szczegółowym opisem uszkodzenia i dokumentacją zdjęciową.
- Prosimy - nie pisz po kartonie i nie naklejaj listu przewozowego bezpośrednio na opakowanie produktu.
KROK 4: „ODEŚLIJ”:
- Po otrzymaniu informacji o woli odstąpienia od umowy poinformujemy Cię, na który magazyn odesłać produkt.
- Na zewnętrznej stronie opakowania przesyłki, w widocznym miejscu dołącz informację :
„ZWROT ZAMÓWIENIE NR......” - Zwrot powinien zostać nadany w ciągu 14 dni,
- Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu.
Pamiętaj!
- Dobrze opisana przesyłka pozwoli naszym pracownikom szybciej przyporządkować zwracane produkty do Twojego zamówienia, w konsekwencji skrócisz całą procedurę,
- Zabezpiecz przesyłkę na czas transportu,
- Ubezpiecz przesyłkę na czas transportu,
- Koszty dokonania przesyłki zwrotnej ponosi konsument,
KROK 5 „PRZYJĘCIE TOWARU I ZWROT ŚRODKÓW”
Zwrot środków potwierdzimy mailowo w ciągu 5-14 dni. Zwrot uwzględnia również koszt wysyłki towaru.
Każdy ze zwracanych produktów jest sprawdzany w obecności kuriera (przy dostawie) pod względem jakościowym i ilościowym.
W przypadku stwierdzenia szkody lub niekompletności zostanie sporządzony protokół szkody w obecności kuriera. Dokument zostanie niezwłocznie do Ciebie przesłany, tak byś miał możliwość uzyskania odszkodowania od firmy spedycyjnej.