do koszyka suma: 0,00 zł

Wiadomość została wysłana!

X

Gwarancja i Reklamacje

Reklamacja towaru może zostać złożona na dwa sposoby
SPOSÓB PIERWSZY 

                 BEZPOŚREDNIO U PRODUCENTA


KLIENT

                                
   SERWIS PRODUCENTA

KLIENT
  • Krok 1: Skontaktuj się z serwisem producenta. Kontakt znajduję się w karcie gwarancyjnej lub stronie www producenta,
  • Krok 2: Zgłoszenie reklamacyjne można przesłać za pomocą poczty elektronicznej, korzystając z formularzy serwisowych producenta. Jest to najszybsze i najbardziej przejrzyste rozwiązanie. Kontaktując się bezpośrednio z serwisem, możecie na bieżąco kontrolować wszystkie etapy reklamacji. Do zgłoszenia potrzebna będzie Państwu faktura zakupowa, która zawsze dołączana jest do zakupów w Topsanit.pl (W większości przypadków, wysyłana jest drogą elektroniczną),
  • Krok 3: Poczekaj na kontakt serwisu producenta z decyzją. 

Lista kontaktowa do serwisów/działów reklamacji:
Serwisy producentów

 

SPOSÓB DRUGI

                   
KLIENT   SKLEP          SERWIS PRODUCENTA   SKLEP   KLIENT

 

Krok 1: Prześlij zgłoszenie reklamacyjne na e-mail: reklamacje@topsanit.pl

  • skorzystaj z formularza reklamacyjnego Topsanit.pl (Kliknij tu i POBIERZ- FORMULARZ REKLAMACYJNY); Pobierz, uzupełnij wszystkie pola, zapisz i prześlij jako załącznik na e-mail reklamacje@topsanit.pl .
  • Wyślij e-mail na reklamacje@topsanit.pl . Podaj w nim:
    • numer zamówienia i /lub numer faktury,
    • dane adresowe i telefon do kontaktu,
    • nazwę/numer katalogowy reklamowanego produktu,
    • opisz wadę/usterkę,
    • dołącz zdjęcia, jeśli może to pomóc w ocenie zgłoszenia*,
    • określ swoje oczekiwania,

*Prosimy o nie dołączanie plików, które jednostkowo zajmują więcej niż 2MB. E-mail taki z przyczyn od nas niezależnych może do nas nie dotrzeć. 

Krok 2: Potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia**

Krok 3: Zgłoszenie zostanie przesłane do serwisu producenta

Krok 3: Serwis/Sklep poinformuje o decyzji w ustawowym terminie, tj. do 14 dni kalendarzowych od przyjęcia zgłoszenia.

**Po otrzymaniu zgłoszenia - potwierdzamy mailowo jego przyjęcie (1-2 dni robocze). Jeśli nie otrzymali Państwo takiej informacji prosimy o kontakt z infolinią Topsanit.pl (+48 12 307 26 20), ponieważ mail mógł do nas nie dotrzeć/lub trafić do SPAM. 

Przydatne linki: 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl