do koszyka suma: 0,00 zł

Wiadomość została wysłana!

X

Reklamacje transportowe

Reklamacje transportowe

Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem sklepu internetowego Topsanit.pl są ubezpieczone.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 12 307 26 20 .

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki otwórz paczkę w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół szkody, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Brak w/w informacji oznacza, że paczka dotarła w stanie nieuszkodzonym i ewentualne reklamacje mogą zostać rozpatrzone negatywnie.

Protokół szkody należy spisać zgodnie ze stanem faktycznym zastanej przesyłki.
Do każdej przesyłki wysyłanej przez Topsanit.pl dołączana jest informacja w jaki sposób i przy użyciu jakich materiałów została zapakowana dla Państwa przesyłka , tak by ułatwić Państwu właściwe spisanie protokołu szkody .
Spisanie protokołu szkody niezgodnie ze stanem faktycznym , będzie traktowane przez sklep Topsanit.pl jako niedopełnienie obowiązków przez klienta i może skutkować negatywnym rozpatrzeniem Państwa reklamacji .

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@topsanit.pl lub telefonicznie: 12 307 26 20 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl