do koszyka suma: 0,00 zł

Gwarancja i serwis

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie internetowym Topsanit.pl posiadają gwarancję producenta, która wraz z faktura zakupową upoważnia do korzystania z świadczeń gwarancyjnych. 

Reklamację do producenta można zgłosić dwojako: 

1. Bezpośrednio do serwisu producenta.

Skontaktuj się z serwisem, działem reklamacji producenta. Kontakt do serwisu znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej, stronie www producenta oraz pod tym linkiemFirma Topsanit.pl S.C. nie rozpatruje zgłoszeń reklamacyjnych w imieniu serwisów producenta.

Zgłoszenie reklamacyjne można przesłać za pomocą poczty elektronicznej, korzystając z formularzy serwisowych producenta itp. Jest to najszybsze i najbardziej przejrzyste rozwiązanie. Kontaktując się bezpośrednio z serwisem, możecie na bieżąco kontrolować wszystkie etapy reklamacji. Do zgłoszenia potrzebna będzie Państwu faktura zakupowa, która zawsze dołączana jest do zakupów w Topsanit.pl (W większości przypadków, wysyłana jest drogą elektroniczną)

LISTA KONTAKTOWA DO SERWISÓW/DZIAŁÓW REKLAMACJI PRODUCENTÓW: http://www.topsanit.pl/pl/i/Dzialy-Reklamacji-i-Serwisy-producentow/24

 

2. Prześlij zgłoszenie reklamacyjne do Topsanit.pl, które przekażemy do serwisu producenta.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

-numer zamówienia,

-numer faktury zakupowej w Topsanit.pl,

-krótki opis usterki,

-do zgłoszenia można dołączyć dokumentację zdjęciową.

Jeśli zgubili Państwo fakturę zakupową - prosimy o kontakt. Powołując się na numer swojego zamówienia wyślemy duplikat faktury.

Adres e-mail dla zgłoszeń reklamacyjnych: sklep@topsanit.pl

(w temacie maila prosimy o wpisanie "Reklamacja Zamówienie nr XXXX")

Topsanit.pl nie przyjmuje zgłoszeń reklamacyjnych telefonicznie!


 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl